سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پست اینستاگرامی وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز جوان +عکس

مسعود سلطانی‌فر به مناسبت روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) صفحه اینستاگرام خود را به روزرسانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، ، به مناسبت روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد.

مسعود سلطانی‌فر در اینستاگرام نوشت: "سالروز میلاد جوان رشید، نجیب و بافضیلت عرصه کربلا حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به تمامی جوانان عزیز و قهرمان ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.

امروزه جوان ایرانی با الگو گرفتن از سیره اهل بیت (علیهم السلام) و فرهنگ والای ایرانی و اسلامی الگوی اخلاق مداری و فضیلت است. جوان ایرانی مظهر حماسه سازی در مقاطع حساس تاریخ انقلاب اسلامی بوده است. اگر جایی با اندیشه و آرمان های جوانان فاصله گرفته ایم بایستی به نحوه گفتمان خود با جوانان و عدم توجه به خواسته های آنان رجوع کنیم.

دولت با وجود تمام مشکلات و فراز و نشیب هایی که با آن مواجه است بر عهدی که با جوانان بسته است پایبند است. سال گذشته با وجود تمامی محدودیت ها و مشکلات مالی که دولت با آن مواجه بود در زمینه تامین منابع وام قرض الحسنه ازدواج بیش از ٩٠ درصد تعهداتمان به زوج های جوان را در یک طرح ضربتی پرداخت کرده و امسال نیز که رقم این وام قرض الحسنه از ١٠ به ١٥ میلیون تومان برای هر کدام از زوجین افزایش یافت.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" نام گذاری شده است بیشترین سمت و سوی برنامه های اجرایی دولت متوجه حوزه جوانان خواهد بود. ما به عنوان خدمتگزاران ملت شریف ایران در دولت تدبير و اميد تمامی اهتمام خود را در سال ٩٧ بر منتفع شدن جوانان از سهم اشتغال بکار بسته و حداقل ٨٠ درصد از این اشتغال در حوزه جوانان هدف گذاری شده است.
باشد که جوان ایرانی به مانند همیشه بر فراز قله های افتخار جهان بدرخشد."

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.