سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار باشت

تکمیل طرح های نیمه تمام اولویت فرمانداری باشت

تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت برنامه های فرمانداری باشت قرار دارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ فرماندارشهرستان باشت در اولین نشست شورای اداری این شهرستان گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام  به صورت ویژه پیگیری می شود و مسئولان در این راستا باید بابرنامه ریزی هدفمند اقدامات وهمکاری لازم را انجام داده و هیچ گونه کاهلی قابل قبول نیست .
حسینی با بیان اینکه تنها 4 درصد اعتبارات از محل شهرستانی است افزود: مدیران باید از وزارتخانه مربوطه پیگیری کرده وبودجه را تامین و دریافت کنند و تا پایان سال مالی 96 که همان تیرماه است باید بصورت عملی این کارها انجام شود .
وی گفت: با توجه به وضعیت کشور و همجمه هایی که به جمهوری اسلامی می شود باید تلاش کنیم تا حمایت از کالای ایرانی در جامعه نهادینه شود زیرا حمایت از کالای ایرانی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و عدم وابستگی به خارج است.
حسینی بازدید میدانی و تشکیل پرونده ارزشیابی برای هر اداره را از برنامه های مدنظر فرمانداری در سال جدید بیان کرد و افزود: مدیران باید شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم باشند.
فرماندار باشت حفظ کرامت انسانی و برخورد مناسب با ارباب رجوع را از دیگر وظایف مدیران دستگاههای اجرایی دانست و خواستار دقت مدیران در این زمینه شد و گفت: مدیران و کارکنان ادارات دقت کنند که نباید اداره را به دلیل مراسم های مختلف به ویژه فاتحه خوانی به صورت دسته جمعی تعطیل کنند و این مراسم ها را به بعد از ساعت اداری موکول کنند.
انتهای پیام/غ

حمایت از کالاهای داخلی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.