سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز برنامه های بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) در سمنان

آئین آغاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان با ادای احترام به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم و نیز دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدیران و کارکنان اداره کل اطلاعات استان، حراست کل و حراست دستگاههای اجرایی استان امروز با حضور در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان و نثار شاخه های گل با آرمان های آنان تجدید میثاق کردند.


مدیر کل اطلاعات استان در این آئین اهمیت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بعنوان سال تکامل نظام را یاد آور شد و بر هوشیاری برای مقابله با توطئه های جدید دشمنان تاکید کرد.


حجت الاسلام عبدوس امام جمعه موقت سمنان نیز در این مراسم ویژگی های شخصیتی امام زمان (عج) و منتظران آن حضرت را در عصر ظهور تشریح کرد.


اجراس سرود دانش آموزی در وصف حضرت مهدی (عج) و شهدا پایان بخش این مراسم بود.


مدیران و کارکنان اداره کل اطلاعات استان همچنین امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، از توصیه های آیت الله سید محمد شاهچراغی در خصوص خدمت در گمنامی بهره مند شدند.


امام جمعه سمنان برخورد قاطع با متخلفین، مبارزه با فقر و فساد و نگاه محبت آمیز به مردم و مستمندان را از ویژگی های امام زمان(عج) در دوران ظهور دانست.


مدیر کل اطلاعات استان نیز در این نشست با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با کارکنان و مسئولان این وزراتخانه، درباره رهنمودهای اجرایی معظم له گفت : حفظ روحیه انقلابی ، برخورد با فساد، برنامه ریزی بلند مدت، تحلیل صحیح اطلاعات و آینده نگری و پرهیز از روزمره گی از مهمترین محورهای مباحث ایشان بود.


وی همچنین شکست پی در پی دشمن در جبهه آمریکایی ـ صهیونیستی ـ عربی را نشانه تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه و جانفشانی شهدای گرانقدر عنوان کرد.


انتهای پیام / ق


گرامی داشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.