سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا حساس ترین روز تاریخ فوتبال مازندران

آیا فردا پایان ۱۲ سال انتظار فوتبال مازندران برای لیگ برتری شدن خواهد بود؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پس از ۱۲ سال انتظار فردا سرنوشت سازترین روز فوتبال مازندران خواهد بود، روزی که روی کاغذ یک تیم و در خوش بینانه‌ترین حالت هردو تیم مازندرانی لیگ برتری خواهند شد و در بدبینانه‌ترین اتفاق با شکست هردو تیم و برد بادران امکان دارد امضای سند لیگ برتری شدن یک تیم از فوتبال مازندران یک سال دیگر به تعویق بیفتد.

در هفته سی و چهارم و پایانی لیگ دسته یک فوتبال کشور فردا تیم ۶۱ امتیازی خونه به خونه که اکنون در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد از ساعت ۱۷ در ورزشگاه هفت تیر بابل میزبان شاگردان رحمان رضایی و برق شیراز خواهد بود که در صورت پیروزی به عنوان تیم دوم لیگ برتری خواهد شد.

شاگردان اسکوچیچ تنها در صورتی لیگ برتری نمی‌ شوند که نفت و نساجی با برد به دیدارهایشان خاتمه دهند و این تیم به هرنتیجه‌ ای بجز برد ۳ امتیازی مقابل برق رضایت دهد.

در دیگر دیدار حساس این هفته هم نساجی مازندران ۶۱ امتیازی که اکنون در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد از ساعت ۱۷ فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ۹۷ در ورزشگاه تختی تهران به مصاف تیم سقوط کرده راه آهن می‌رود و محکوم به برد پر گل مقابل این تیم است.

نساجی برای صعود نیم نگاهی به لغزش دیگر تیم مازندرانی دارد چرا که باخت یا مساوی خونه به خونه جواز صعود این تیم به لیگ برتر خواهد بود.

احتمال حضور هر دو نماینده فونبال مازندران در لیگ برتر فوتبال ۹۷ وجود دارد، برد پر گل هر دو تیم مازندرانی و باخت نفت مسجد سلیمان در دیدار خانگی، این تیم جنوبی را از صعود به لیگ برتر باز خواهند داشت و در اتفاقی تاریخی دو تیم از مازندران لیگ برتری خواهند شد.

انتهای پیام/ م

مازندرانی‌ ها در انتظار لیگ برتری شدن

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.