سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیمار در آستانه بازگشت به بارسلونا

رئیس باشگاه بارسلونا از آمادگی این تیم برای به خدمت گرفتن نیمار خبر داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری مارکا اسپانیا، "ژوزف ماریا بارتامئو" رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه مطبوعاتی در خصوص موضوعاتی که اخیرا سر و صدای زیادی در این باشگاه کرده است، گفت: لذت می‌برم وقتی می‌بینم بهترین فوتبالیست‌ها در لالیگا بازی می‌کنند. در‌های باشگاه بارسلونا به روی آن‌ها باز است و حاضرم تا دوباره با نیمار قرارداد تازه‌ای را امضا کنم.

صحبت‌های بارتامئو در حالی است که نیمار در سال ۲۰۱۷ بارسلونا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد و با قیمت ۲۲۲ میلیون یورو رکورد نقل و انتقالات را زد.

اکنون ستاره برزیلی از جداییش از جمع آبی و اناری پوشان پشیمان است و تمایل دارد تا به لالیگا باز گردد.از طرفی اخیرا شایعه جدایی والورده سرمربی تیم بارسلونا به گوش می‌رسد.او از رفتار مسئولان تیم ناراحت است و تصمیم دارد پایان فصل بارسلونا را ترک کند.

بارتامئو در این باره گفت:این موضوع دروغی بیش نیست. ما از اینکه والورده مربی تیم ما است خوشحالیم هیچ شخصی به خاطر حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان حق اعتراض به او را ندارد.

والورده در مورد جدایی اینیستا از بارسلونا گفت: اینیستا از سال ۲۰۰۴ مهمترین بازیکن تیم ما بوده است. هر پدر و مادری دوست دارند تا پسری مانند اینیستا داشته باشند. به تصمیم خداحافظی اینیستا از بارسلونا احترام می‌گذارم.

انتهای پیام/

در‌های بارسلونا به روی نیمار باز است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.