سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار دهلران خبر داد;

چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک و مهران به دهلران

فرماندار دهلران گفت: چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک و مهران به دهلران یکی از اقدامات مهمی است که در دستور کار مسئولان استانی و کشوری قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان;حسینعلی موسوی فرماندار دهلران  در همایش شورای های شهر و روستا در دهلران  بیان کرد: همه باید تلاش کنیم تا شهرستان دهلران در مسیر توسعه قرار بگیرد.

 موسوی اظهار کرد:چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک و مهران به دهلران یکی از اقدامات مهمی است که در دستور کار مسئولان استانی و کشوری قرار گرفته است.

 وی  گفت:فاز دوم مسیر دهلران به اندیمشک به طول ۲۰ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان به پیمان رفته و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن شروع می شود.

راه اندازی پتروشیمی دهلران با سرمایه گذاری

 فرماندار دهلران گفت:  راه اندازی پتروشیمی دهلران با سرمایه گذاری سه هزار ۷۵۰میلیارد تومان زمینه اشتغال ۵۰۰نفر را به صورت مستقیم فراهم می کند واین پروژه تا سال پایان سال ۹۹تکمیل خواهد شد.

 وی  در ادامه عنوان کرد: سامانه گرمسیری به طول ۷۵ کیلومتر در حوزه بخش مرکزی بیش از ۶ هزار هکتار از اراضی دیم منطقه را آبیاری می کند و در تلاش هستیم که این میزان به ۱۵هزار هکتار برسانیم.

انتهای پیام/با

 

توسعه و بهسازی   طرح ها وپروژهای  شهرستان دهلران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.