سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش 8 درجه ای دمای هوا از فردا در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از کاهش 5 تا 8 درجه ای دمای هوا در استان اردبیل خبر داد.

علی دولتی مهر، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: از بعد از ظهر امروز (شنبه) بارش باران گاهی بصورت رگباری، و از فردا ضمن کاهش ٥ تا ٨ درجه ای دما طی روزهای یکشنبه و دوشنبه تشدید بارندگی درمناطق جنوبی و مرکزی استان پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: این سامانه در شهرستان های خلخال، کوثر، مشگین شهر، نیر، سرعین، اردبیل، نمین و با شدت کمتر مناطق شمالی استان اردبیل را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: آسمان مرکز و جنوب استان و نواحی منتهی به استان گیلان ابری گاهی مه آلود، حاکمیت تدریجی بادهای شمالی و شرقی، رخداد بادهای تند لحظه ای گاهی تا 68 کیلومتر بر ساعت، آغاز بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق در مناطق مرکزی و جنوبی از حوالی امروز و تشدید بارش در روز یکشنبه، حجم بارش قابل انتظار در جنوب بین 5 تا 15 میلیمترو مناطق مرکزی 3 تا 10 میلیمتر و مناطق شمالی ناچیز و کمتر از 4 میلیمتر پیش بینی می شود.

دولتی مهر گفت: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی شهری و سرریز شدن رودخانه ها در برخی مناطق جنوب و مرکز استان اردبیل پیش بینی می شود.

انتهای پیام/ح

تشدید بارندگی در مناطق مختلف استان اردبیل پیش بینی می شود

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.