سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار گلستان؛

مسئولان بخش کشاورزی تمهیدات فصل خرید محصولات را فراهم کنند

استاندار گلستان گفت: انبار‌های مراکز متخلف، خط قرمز خرید محصولات زراعی هستند و حتی اگر با کبود انبار مواجه شویم از مراکز ممنوعه در سال جاری استفاده نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛ سید مناف هاشمی صبح امروز در جلسه کارگروه استانی خرید تضمینی محصولات زراعی، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که در محصولاتی نظیر گندم و جو که گلستان تولیدات خوبی دارد باید تلاش کنیم به رتبه اول در سطح کشور دست یابیم.

وی افزود: رشد تولید محصولات کشاورزی و کسب رتبه نخست در کشور موجب موجب می‌شود گلستان در سطح ملی برجسته شود و در چنین شرایط دولت نیز توجه جدی به استان خواهد داشت.

هاشمی گفت: باید نامه‌هایی به ریاست جمهوری، رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهادکشاورزی با همکاری استان‌های اصلی تولید کننده گندم همچون فارس و خوزستان مبنی بر افزایش قیمت خرید تضمینی گندم تهیه و ارسال شود تا موجب رونق زندگی کشاورزان در گلستان و این استان‌ها شود.

استاندار گلستان با اشاره میزان تولید گندم در استان و زهکشی اراضی در راستای افزایش تولید خاطر گفت: باید ظرفیت‌های جدیدی در سطح استان و شهرستان‌هایی که کمبود فضای انباری دارند شناسایی و ایجاد شود.

هاشمی با تاکید بر اهمیت حمایت از سرمایه گذاران حوزه ذخیره سازی و سیلو، گفت: از سرمایه گذاران حوزه سیلو در سطح استان با ارائه تسهیلات و زمین همکاری خواهیم داشت تا مشکل ذخیره سازی برای سال‌های آتی مرتفع شود.

وی گفت: کارکنان دولت به هیچ عنوان اجازه ندارند از خارج بخش دولتی و کارخانجات مبالغی را دریافت کنند و باید عوامل دولتی با دقت کار خود را انجام دهند.

استاندار گلستان در ادامه با بیان اینکه هرچند نگرانی چندانی در خصوص خرید تضمینی این محصول و برپایی مراکز خرید وجود ندارد، گفت: تلاش ما این است که سازماندهی خوبی ایجاد کنیم تا تجربیات سال‌های گذشته، منجر به نتیجه قابل قبول تری شود.

انتهای پیام/م
 

تقسیم بندی مراکز خرید به سبز و زرد و قرمز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.