سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مسابقات مناظره دانشجویان استان مرکزی +عکس

هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان استان مرکزی به میزبانی جهاد دانشگاهی آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان استان مرکزی همزمان با سراسر کشور به میزبانی جهاد دانشگاهی استان آغاز شد.
علی عقیلی دبیر اجرایی این مسابقات در استان مرکزی درگفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: مرحله استانی مسابقات از امروز آغاز و تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

عقیلی افزود: در این دوره از مناظرات ۹۶ دانشجو از دانشگاه‌های مختلف استان مرکزی در قالب ۲۴ تیم شرکت کرده اند که در پایان ۳ تیم برتر معرفی و یک تیم بعنوان تیم اخلاق معرفی خواهد شد.

مشاوره و مناظره در واقع راهبردی برای بیدار کردن عقل جمعی

وی با اشاره به اهمیت مناظرات دانشجویی اضافه کرد: مشاوره و مناظره در واقع راهبردی برای بیدار کردن عقل جمعی است که مقام معظم رهبری نیز بر این امر تأکید دارند.

دبیر اجرایی مسابقات مناظره دانشجویان استان مرکزی ادامه داد: جهاد دانشگاهی برای تحقق این فرمایش رهبری و همچنین با هدف رشد و شکوفایی فرهنگ گفت‌وگو، زمینه‌سازی برای شکل گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان، ایجاد انگیزه در جامعه و گرایش به ارتقاء دانش و آگاهی با طرح‌ریزی مسابقات ملی مناظره به این امر پرداخته است.

انتهای پیام/ ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.