سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات یک میلیون دلاری کشمش از گمرک استان همدان

مدیر کل گمرک استان همدان از صادرات یک میلیون دلاری کشمش در فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمال خشوعی ،مدیر کل گمرک استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در فروردین ماه امسال یک میلیون دلار کشمش از استان همدان صادرشده است، افزود:وزن کشمش صادر شده 913 تن بوده است.

 وی ادامه داد: کشمش سومین کالای صادراتی استان محسوب می شود که کاهش شدید در ابتدای سال موجب کاهش این رتبه شده است.

خشوعی با اشاره به اینکه کشمش 24 درصد از صادرات استان را به خود اختصاص داده است اظهار داشت: کشمش ملایر به کشورهای عراق وامارات صادر شده است.

مدیر کل گمرک استان همدان خاطر نشان کرد: پارسال 33 میلیون و326 هزاار و271 دلار کشمش از استان همدان به سایر کشورها صادر شده که نسبت به مشابه سال 95، 28 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل گمرک استان همدان عنوان کرد: گمرک استان تمام تلاش خود را بر این داشته تا صادرکنندگان بدون دغدغه صادرات خود را انجام دهند و برای رضایت تجار اقداماتی از جمله راه‌اندازی پنجره واحد گمرکی، اعزام کارشناس به محل دپوی کالا و کاهش زمان ترخیص کالاهای وارداتی انجام داده است.

وی افزود:  انتظار می‌رود دستگاه‌هایی همچون امور مالیاتی، تامین اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و بانک‌ها به گونه‌ای عمل کنند تا تجار و صادرکنندگان بیشتری میل و رغبت برای صادرات کالا از گمرک همدان داشته باشند.

خشوعی اظهار کرد: از سوی دیگر انتظار می‌رود تجار و صادرکنندگان استان نیز تنها به بازار برخی کشورهای همسایه تکیه نکنندو نسبت به شناسایی و کشف بازارهای جدید  اقدام کنند .

انتهای پیام/ج

یک میلیون دلار کشنش از استان همدان صادر شده است

برچسب ها: گمرک ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.