سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۶۰ درصدی کشتی گیران مازندرانی در اردوی تیم ملی نوجوانان

اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در قرق مازندرانی ها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی کشتی آزاد در رده نوجوانان در حالی اعلام شد که از ۲۰ کشتی گیر دعوت شده ۱۲ گوش شکسته مازندرانی هستند.

این اردو روز ۱۰ ادریبهشت تا زمان اعزام به رقابت‌ های قهرمانی آسیا در خانه کشتی برگزار می شود و رحمان عموزاد ،مجتبی سلطان زاده، عباس ابراهیم زاده، سید عرفان جعفریان، کیان محمودجانلو، عرفان الهی، حمیدرضا حسینی، محمد کریمی ،محمد نخودی، امیرحسین اکبرزاده،امیرحسین زارع و امیرحسین اسماعیلی مازندرانی های دعوت شده به این اردو هستند که در کنار سجاد گودرزی، غلامحسین حاصلی، امیرارسلان دارابی، علی خدایاری، هادی شرفبیانی ،محمدرضا قیاسی، علیرضا عبدالهی و سهیل یوسفی برای دوبند تیم ملی تلاش می کنند.

 هدایت این تیم برعهده غلامرضا محمدی است و ابراهیم مهربان از گیلان، محمدرضا چایچی از کرمانشاه، تقی داداشی از مازندران، مصطفی آقاجانی از تهران و بهروز نیک نژاد  از مازندران محمدی را کمک می کنند.

رقابت‌ های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا و گزینشی المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در شهر تاشکند کشور ازبکستان برگزار می شود.

انتهای پیام/ م

برگزاری اردوی تیم ملی نوجوانان با حضور کشتی گیران مازندرانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.