سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوسیله استارت‌آپ‌های دانشگاه تهران انجام می‌شود؛

ایجاد یک "هاب" استارت‌آپی در ایران

مهرنوش گفت: به دنبال ایجاد یک هاب استارت‌آپی در کشور هستیم و برای این حوزه برنامه‌های جدیدی داریم، فکر می‌کنم که به زودی موج جدیدی در دانشگاه‌های دیگرهم ایجاد شود

مینا مهرنوش، مدیر پروژه استارت آپ های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اهمیت شبکه‌سازی در حوزه استارت‌آپ‌ها گفت: مزیت رقابتی دنیای کسب‌ وکار در دانش و اقتصاد‌های دانش‌بنیان تعریف می‌شود و این مدل اقتصاد دانش‌بنیان بسیاری از تئوری‌های اقتصادی و منابع انسانی را تحت‌تاثیر خود قرار داده است.

دانشگاه کارآفرین در راستای نیاز صنعت و دانش حرکت می کند

وی در ادامه گفت: برای اینکه از منابع دانشی در صنعت بهره بگیریم، باید زمینه‌ای ایجاد کرد تا استعداد‌ها شناسایی شوند تا ازایده‌های‌ آنها استفاده کنیم.

مدیر پروژه استارت آپ‌های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران افزود: دانشگاه کارآفرین برای ایجاد و مستحکم کردن ارتباط صنعت و دانش و نزدیک کردن دانشجویان به فضای کار برنامه‌های خود را دنبال می‌کند.

مهرنوش افزود: به دنبال ایجاد یک هاب استارت‌آپی در کشور هستیم و برای این حوزه برنامه‌های جدیدی داریم، فکر می‌کنم که به زودی موج جدیدی در دانشگاه‌های دیگرهم ایجاد شود و ما این علاقه‌مندی را در جلسه‌هایی که برگزار می‌کنیم، دیده‌ایم. به همین دلیل فکر می‌کنم که اگر بتوانیم هاب استارت‌آپی را ایجاد کنیم می‌توانیم به استارت‌آپ‌ها و صاحبان ایده کمک کنیم تا کسب‌وکار‌های خودشان را بسازند.

وی تصریح کرد: اغلب ذهنیت‌ها در کشورمان تولید محورهستند که این ذهنیت یکی از علل مشکلاتمان در اقتصاد است؛ می‌توانیم در چند قسمت اصلی بازاریابی و فروش، مالی و سرمایه‌گذاری، حقوقی و قانونی به استارت‌آپ‌ها و صاحبان ایده کمک کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.