سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جباری: رده سوم لیگ برازنده استقلال نيست

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت : استقلال باید قهرمان لیگ شود و رده سوم برازنده استقلال نيست.

علی جباری در گفتگو خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره کسب مقام سومی استقلال در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: نتایج بسیار خوبی را در هفته‌های ابتدایی لیگ به دست نياورديم اما وقتی که تیم پس از منصوریان به شفر سپرده شد انگیزه و روحیه بازیکنان بالا رفت و مربی خارجى با حضورش به بازیکنان روحیه داد و آنها توانستند بهترين باشند.

او ادامه داد: البته بچه ها همان بازیکنانی بودند که زیر نظر منصوریان بودند، ولى آنها با شفر توانستند بهترین نتایج را رقم بزنند و از طرفى رده سومى ما در حال حاضر براى زمانی است که ما از نظر امتیاز عقب بودیم و نتوانستيم جبران کنیم و اگر زودتر این اتفاقات و تغییرات رخ داد به طور حتم استقلال با شفر می توانست قهرمان شود.

او درباره اینکه آیا رده سومی برازنده استقلال هست یا خیر گفت :واقعا برازنده استقلال رده سوم نيست چرا که ما بايد رده اول باشیم .به طور حتم تیم با همین مهره ها از همان هفته اول لیگ در صورت كسب امتیازات مى توانست جایگاه اول را کسب کند. در هر صورت خوشبختانه اكنون تيم در شرايط خوبى قرار دارد و ان شاالله در فصل آینده تمامی اتفاقات را جبران می‌کنیم

عضو كميته فنى باشگاه استقلال درباره اینکه شفر اعلام کرده که از باشگاه به او پیشنهادی نرسیده و مدیر برنامه هاش به دنبال مذاکره با تیم‌های دیگر است گفت :مسلماً تمامی مربیان، مدیر برنامه دارند و روزی هم که شفر براى عقد قراداد به استقلال آمد با مدير برنامه هايش در باشگاه حاضر شده بود. از طرفى هر مربى كه قراردادش با تيمى به اتمام مى رسد به مدير برنامه هايش مراجعه مى كند و اين موضوع قانونى است و مشكلى هم وجود ندارد. باشگاه استقلال هم درصدد است شفر را راضى كند تا در استقلال بماند.

انتهای پیام/

اظهارات جباری درباره وضعیت استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.