سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ دسته یک فوتبال؛

نارنجی پوشان بدنبال ارائه فوتبال پاک در دیار مازندران

بازیکنان برق جدید برای کسب امتیاز و دیداری تماشاگر پسند مقابل خونه به خونه هم قسم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در یکی از دیدار‌های حساس هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ۲ تیم خونه به خونه مازندران و برق جدید فارس، ساعت ۱۷ روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه هفتم تیر بابل مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

خونه به خونه مازندران با ۶۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به نساجی، در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد و برای تثبیت جایگاه خود و قطعی کردن صعود خود به لیگ برتر، چاره‌ای جز شکست پرگل حریف شیرازی ندارد.

برق جدید فارس هم که بقا خود را در این فصل از مسابقات تضمین کرده با ۴۱ امتیاز در مکان دوازدهم جای گرفته است.

پیش از این مسابقه و در طول چند روز گذشته دراگان اسکوچیچ مربی بلند پرواز خونه به خونه گفت: با پیروزی پرگل با بیش از ۱۵ گل پیروز از زمین خارج می‌شویم که همین موضوع صدای بازیکنان و کادر فنی برق را در آورد.

رحمان رضایی سرمربی برق جدید در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: حتی تیم بارسلونا هم نمی‌تواند با ضعیف شمردن تیم مقابل، چنین ادعایی را مطرح کند، بخاطر این حرف اسکوچیج هم که شده با تمام قدرت مقابل خونه به خونه به میدان می‌رویم و از حیثیت فوتبال شیراز دفاع خواهیم کرد.

خوگر هافبک برق جدید هم از آمادگی بالای نارنجی پوشان خبر داد و افزود: تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته ایم و با ارائه یک دیدار جوانمردانه بدنبال کسب بهترین نتیجه در مازندران خواهیم بود.

در هفته ۳۳ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور نماینده فارس با ارائه یک دیدار تماشاگر پسند، گل گهر سیرجان را با ۴ گل از پیش رو برداشت و خونه به خونه مازندران میزبان خود اکسین البرز را با تساوی بدون گل متوقف کرد.

این بازی را بیژن حیدری بعنوان داور و محمدرضا ابوالفضلی و مهدی الوندی بعنوان کمک داور قضاوت می‌کنند.

تیم برق جدید شیراز در دور رفت به کسب تساوی ۲-۲ مقابل خونه به خونه رضایت داد تا امتیازات تقسیم شود.

انتهای پیام/ن

دیدار برق جدید شیراز و خونه به خونه مازندران در لیگ دسته یک فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.