سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کناره‌گیری نامزد پیشنهادی ترامپ برای وزارت کهنه سربازان

نامزد پیشنهادی رئیس‌جمهور آمریکا برای وزارت کهنه سربازان به سبب متهم شدن به ارتکاب چند جرم، از نامزدی برای این سمت کناره‌گیری کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت، «رونی جکسون»، پزشک کاخ سفید و نامزد پیشنهادی رئیس جمهور آمریکا برای سمت وزارت امور کهنه سربازان، به سبب اتهامات مطرح شده علیه او از نامزدی برای این سمت کناره‌گیری کرد.

نمایندگان دموکرات مجلس آمریکا روز تایید جکسون، او را به یک رشته اتهامات از جمله رانندگی با وسیله نقیله دولتی در حین مستی و تصادف با آن، تجویز غیر مجاز دارو و ایجاد فضایی خصومت‌آمیز در کاخ سفید، متهم کردند.

این اتهامات پس از گفتگو با چندین نفر از همکاران سابق و فعلی جکسون در کاخ سفید مطرح شده است.

قرار بود روز سه‌شنبه گذشته جکسون در کمیته امور کهنه‌ سربازان حضور یافته و برای تایید صلاحیت خود به پرسش‌های سناتورها پاسخ دهد؛ اما پس از این اتهامات، جکسون روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد از نامزدی برای وزرات امور کهنه سربازان آمریکا کناره‌گیری می‌کند.

جکسون هنگام کناره‌گیری گفت تمام اتهامات علیه او اشتباه هستند.

کمی پس از کناره‌گیری جکسون، ترامپ در برنامه «فاکس اند فرندز» او را به عنوان مردی شگفت‌انگیز که کارهای فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد، ستایش کرد!

ترامپ در ادامه افزود نامزد جدیدی با توانایی‌های سیاسی برای این پست در نظر دارد، اما هنوز نام او را اعلام نکرده است.

در همین حال، شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع ناشناس گفت جکسون در سمت قبلی خود به عنوان پزشک کاخ سفید به فعالیتش ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.