سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زارعی خبر داد؛

رشد ۳۰ درصدی بودجه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: بودجه امسال پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

عباس زارعی هنزکی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تخصیص بودجه سال 97 به پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: خوشبختانه امسال از نظر بودجه در شرایط مطلوبی به سر می‌بریم و در همین راستا برنامه‌های خوبی برای ایجاد ارتباط و کار با صنعت داریم.

وی ادامه داد: بودجه امسال پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نسبت به سال گذشته حدود 30 درصد افزایش داشت که خوشبختانه رشد خوبی در این زمینه داشته ایم.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بیان کرد:عمده این بودجه هم صرف برنامه ریزی رشد شرکت‌های رویشی و برنامه‌هایی مانند شکوفایی یک و 2 که ایده‌های بازار پسند را حمایت می‌کنند، می‌شود.

زارعی افزود:خوشبختانه با تخصیص این بودجه می توانیم فضای بهتری را در پارک برای دانشجویان ایجاد کنیم و امیدواریم امسال بتوانیم دو الی سه برابر بودجه راندمان ایجاد کنیم.

وی یادآورشد: افزایش بودجه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران سبب ارتقای فعالیت‌های پژوهشی شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در این پارک ها می‌شود.

انتهای پیام/

حمایت دانشگاه تهران از فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.