سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خواب آلودگی راننده و مرگ یک سرنشین درمحور اراک_ قم

براثر خواب آلودگی راننده سواری درمحور اراک_ قم یک سرنشین کشته و دیگری مجروح شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سرهنگ کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی از یک کشته و یک مجروح در سانحه رانندگی محور اراک_ قم خبرداد.

سرهنگ کهریزی افزود: در سانحه رانندگی که در حدود ساعت ۲:۲۰ بامداد امروز در کیلومتر ۳۶ محور اراک_ قم بر اثر خروج از جاده یکدستگاه خودروی پژوپارس افتاد، یکی از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داد و یکی از آنان مجروح شد.

وی اضافه کرد: علت این سانحه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده خودرو اعلام شد.

برخورد شدید خودروی سواری پژو با تیر برق علت فوت سرنشین

مسعودآقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی اراک هم در این باره گفت: برخورد شدید خودروی سواری پژو با تیر برق، مصدومیت راننده و فوت سرنشین آن را رقم زد.

آقازیارتی افزود: خودروی سواری پژو پارس در محور اراک – قم در حرکت بوده که نرسیده به شهر جدید امیرکبیر اراک ناگهان از مسیر منحرف و با تیر برق حاشیه جاده برخورد کرده و راننده و سرنشین آن درون خودرو محبوس شده بودند.

وی با بیان اینکه هر دو نفر سرنشین این خودرو خانم بودند، اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با قراردادن علائم هشدار دهنده و قطع برق خودرو، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی و ست امداد و نجات اقدام به برش اتاقک خودروی در هم پیچیده کردند و سرنشینان خودرو را خارج و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی اراک ادامه داد: با بررسی‌های عوامل اورژانس مشخص شد متاسفانه سرنشین فوت کرده، اما راننده آن زنده بود که به بیمارستان منتقل شد و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه، محل را به عوامل انتظامی و راهور تحویل و به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام / ج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.