سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از جوانان نخبه در شهربابک

به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان از 23 جوان نخبه شهربابک در حوزه های مختلف با حضور مسئولان در کانون امام خمینی این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آذردخت مرشدی، شهردار شهربابک در مراسم تقدیر از جوانان نخبه شهربابک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت ایام ملی گفت: یک جامعه توسعه یافته و پیشرفته با جمعیت جوانش ارزیابی می شود.

وی افزود: تنها خصیصه و شیوه ای که می توان با آن در توسعه، عمران و آبادانی کشور خدمت کرد، تقوای الهی است.

مرشدی با تأکید بر اینکه برای موفقیت باید راه شهدای از صدر اسلام تاکنون را پیش گیریم، تصریح کرد: جوانان ما در بحث انرژی هسته ای و مدافع حرم کشور را به جایگاهی رسانده اند که آمریکا، اسرائیل و ابرقدرت هایی که به خود می نازند هرگز نتوانند بر ما چیره شوند.

 

وی یادآور شد: شهرداری ارگانی است که می تواند خدمات مختلفی را از طریق جونان به مردم ارائه دهد.

میثم پاریزی، رییس اداره ورزش و جوانان شهربابک نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان گفت: مثل سال های گذشته از 23 جوان شهرستان که از طرف دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان معرفی شدند، تجلیل شد.

وی با بیان اینکه این مراسم با همکاری اداره ورزش و جوانان، شهرداری به ویژه باشگاه شهرداری و فرمانداری برگزار شد، افزود: هدف از این مراسم ایجاد انگیزه، و روحیه پیشرفت و خودباوری جوانان شهرستان است که بتوانند در مسیر خود گام بردارند و به پیشرفت و توسعه شهرستان در همه ابعاد کمک کنند.

این مراسم با برنامه های متنوع فرهنگی چون اجرای سرود، اجرای حرکات ورزشی توسط ورزشکاران و... همراه بود.

انتهای پیام/ب

از 23 جوان نخبه شهربابکی تجلیل شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.