سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان و بلوچستان در بخش بهداشت وضعیت مطلوبی ندارد

استانئار سیستان وبلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان در بخش بهداشت و برخی بیماری‌ها مانند سو تغذیه و نیز بیماری‌های حاصل از ازدواج‌های فامیلی وضعیت مطلوبی ندارد.

سید دانیال محبی استاندار سیستان وبلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: علاوه بر اختیارات کم مدیران، مشکلات دیگری نیز در سیستان و بلوچستان وجود دارد که برخی از آن‌ها به مسائل فرهنگی مربوط می‌شود.

وی افزود: شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از لحاظ شاخصه‌های فرهنگی در بالاترین سطح و چابهار کمترین شاخصه‌های فرهنگی را دارد که بازتاب این امر را می‌توان در رشد حاشیه نشینی در این شهر‌ها مشاهده کرد.

محبی افزود: سیستان و بلوچستان در بخش بهداشت و برخی بیماری‌ها مانند سو تغذیه و نیز بیماری‌های حاصل از ازدواج‌های فامیلی وضعیت مطلوبی ندارد.

وی تصریح کرد: همچنین در نوار شرقی سیستان و بلوچستان وضعیت اقتصادی مطلوب نیست و بیکاری در آن بسیار زیاد است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اعطای اختیارات کم به مدیران از سوی سازمان‌ها و نهاد‌ها از جمله مشکلاتی محسوب می‌شود که سبب عقب ماندگی این استان شده است.

وی  گفت: چنانچه کارخانه سیمان توسط تامین اجتماعی در جنوب و بیمارستان در مناطق حاشیه نشین زاهدان مرکز این استان ساخته شود می‌توان شاهد پیشرفت مولفه‌های سلامت و اشتغال در این مناطق بود.

محبی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان بر اساس آمار موجود جزء امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود که این امر نشاندهنده وفاداری مردم به نظام است.

وی بیان کرد: مدیران تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان عملکرد مطلوبی در ارائه خدمات به مردم این استان دارند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ع

اختیارات کم مدیران یکی از مشکلات سیستان و بلوچستان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.