سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نخستین کنفرانس خبری به عنوان وزیر خارجه آمریکا؛

پمپئو: اگر برجام اصلاح نشود، بعید است ترامپ در آن باقی بماند

مایک پمپئو در نخستین نشست خبری پس از انتصاب به سمت وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد اگر در برجام «اصلاحات اساسی» انجام نشود، بعید است ترامپ در آن باقی بماند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، امروز در کنفرانس خبری پس از نشست وزرای امور خارجه کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) گفت: «تا کنون هیچ تصمیمی در رابطه با ماندن یا خروج از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 گرفته نشده است. دولت مشغول کار روی این موضوع است و من مطمئنم برای بیان آنچه که رئیس جمهور قاطعانه بیان کرده است، گفتگوهای فراوانی خواهیم داشت».

وی افزود: برنامه هسته ای ایران در رأس پرونده هایی خواهد بود که در جریان سفر چند روز آینده خود به خاورمیانه آن را بررسی خواهم کرد. دولت آمریکا هنوز هیچ تصمیمی برای خروج از توافقنامه هسته‌ای با ایران اتخاذ نکرده است.

وی افزود در صورتی که در این توافق «اصلاحات اساسی» انجام نشود، بعید است ترامپ بعد از ضرب‌الاجل ماه می (اردیبهشت‌ماه) در آن باقی بماند.

وزیر امور خارجه جدید آمریکا در ادامه گفت: آمریکا اشتباهات گذشته خود را تکرار نمی کند. هدف ما برای متوقف ساختن برنامه هسته ای کره شمالی ثابت است.

انتهای پیام/

اظهارات پمپئو درباره احتمال خروج آمریکا از برجام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
چه خوب زودتر گورتون رو از این توافق گم کنین وما هم بریم دنبال انرژی هسته ای وغنی سازی 60درصدی