سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلی زاده: هنوز پیشنهادی از سرخابی‌های پایتخت نداشته ام

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: افتخار می کنم استقلال و پرسپولیس دنبال جذب من هستند اما تاکنون پیشنهادی از این تیم ها دریافت نکرده ام.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درخشش علی قلی زاده در رقابت های لیگ هفدهم همراه با تیم سایپا سبب شد تیم های بسیاری برای جذب این بازیکن ملی پوش ابراز تمایل کنند.

قرارداد قلی زاده پس از بازی سایپا مقابل پیکان در هفته پایانی لیگ برتر با نارنجی پوشان پایتخت به اتمام رسید اما علی دایی و رضا درویش به عنوان سرمربی و مدیرعامل سایپا در روزهای اخیر بارها اعلام کرده اند این هافبک خوش تکنیک تنها در صورت دریافت یک پیشنهاد خوب خارجی از جمع خودروسازان جدا می شود و قلی زاده در ایران برای هیچ تیمی جز سایپا بازی نمی کند.

قلی زاده در پایان دیدار پیکان و سایپا درباره اصرار علی دایی برای ماندن او در تیمش بیان کرد: دایی به من لطف دارد و در فصل جاری چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. تکلیف من برای فصل آینده مشخص نیست و باید با مشورت مدیربرنامه هایم تصمیم خوبی بگیرم.

هافبک تیم سایپا درباره اینکه تیم های استقلال و پرسپولیس خواهان جذب او هستند، گفت: جای افتخار دارد که پرسپولیس و استقلال دنبال امضا قرارداد با من هستند اما تاکنون هیچ پیشنهادی از این تیم ها دریافت نکرده ام. هدفم حضور در فوتبال اروپا است اما باید دید چه اتفاقی رخ می دهد.

انتهای پیام/

واکنش قلی زاده به دریافت پیشنهاد از استقلال و پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.