سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقامجویی انگیزه قتل دختر پنج ساله گلستانی

رئیس کل دادگستری گلستان از پیگیری ویژه پرونده قتل دختر پنج ساله در روستای گری آق قلا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان ؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت:  دادستان آق قلا موظف شد به صورت ویژه پرونده قتل دختربچه ۵ ساله روستای گری آق قلا را رسیدگی و نتیجه را به اطلاع افکارعمومی برساند.

وی افزود: قاتل در بازجویی‌ها به قتل اعتراف و  انتقامجویی را انگیزه‌ قتل این کودک بی گناه عنوان کرده است.

هاشمیان ادامه داد: قاتل در بازجویی‌ها اعلام کرده، برای درخواستی به منزل یکی از اقوام کودک مراجعه کرده بود، اما با پاسخ منفی آن خانواده روبرو شد و هنگام خروج از منزل این افراد، با هدف انتقام دختربچه را که از بستگان این خانواده بود ربود و پس از انتقال به انبار خانه‌ی یکی از روستاییان که در منزل نبودند، وی را خفه کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان همچنین گفت: به گفته قاتل وی قصد دفن کردن جنازه در زمین‌های اطراف روستا را داشته که با شنیدن صدای بلندگوی مسجد روستا واعلام مفقودی کودک، از این تصمیم منصرف و جنازه را در انبار همان خانه‌ای که کودک را کشته رها کرده و از روستا خارج میشود.

وی افزود: قاتل هم اکنون در زندان است و رسیدگی به پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آق قلا ادامه دارد.

هاشمیان تاکید کرد: دستگاه قضایی پرونده‌های این چنینی را با حساسیت ویژه دنبال می‌کند و به زودی با تکیمل تحقیقات، کیفرخواست صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه ارسال خواهد شد.

سلاله یلمه دختر پنج ساله ترکمن که ساکن روستای گری شهرستان آق قلا بود دیروز مفقود و حوالی بعدازظهرهمان روز  جسدش در یک انبار متروکه و قدیمی پیدا ومرد ۴۰ ساله‌ای در این زمینه دستگیر شد.

تشییع جنازه سلاله امروز با حضور گسترده مردم و مقام‌های مسئول برگزار شد.
 
انتهای پیام/فا
 
 

 قاتل کودک پنج ساله گلستانی به انگیزه قتل اعتراف کرد

برچسب ها: قتل ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.