سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح جدید آمریکایی ها برای نا امن کردن ایران است

امام جمعه موقت تبریز گفت : طرح جدید امریکا برای نا امن کردن ایران جریان سازی برای مقابله با نهادها و مجریان قانون در داخل کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام مطهری اصل  امام جمعه موقت تبریز افزود: امنیت داخلی و خارجی ما به راحتی به دست نیامده و مدیون خون شهداست و هنجارشکنی و ایستادگی برخی قانون گریزها در برابر نیروی انتظامی طبق خواسته های دشمنان ماست.


وی گفت : از نیروهای مسلح‌، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتطامی و قوه قضائیه دربرابر نقشه جدید آمریکا ،اسرائیل و رژیم منحوس آل سعود برای نا امن کردن کشورمان حمایت می کنیم.


خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به سفر رئیس جمهور به تبریز خاطرنشان کرد : در جریان این سفر وعده ها یی داده شد و مصوبات و اعتباراتی در نظر گرفته شد که از مسئولان استانی می خواهیم برای تحقق آنها با جدیت تلاش کنند.


وی با تبریک 11 اردیبهشت روز کارگر نیز گفت:برای تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید محصولات با کیفیت در کنار امنیت سرمایه و سرمایه گذار توجه به مشکلات کارگران و رفع دغدغه های آنان و بهبود معیشت شان اهمیت بسیار دارد.


حجت الاسلام مطهری اصل افزود: استان ما از استانهایی است که بیکاران زیادی دارد و از مهمترین کارهای دولت باید ایجاد اشتغال و امنیت شغلی برای کارگران باشد.


وی 12 اردیبهشت روز معلم و سالگرد شهادت استاد مطهری را نیز گرامی داشت و گفت: آموزش و پرورش از ارکان اصلی تعلیم و تربیت است و اگر اصلاح و متحول شود همه مسایل اصلاح خواهد شد.


امام جمعه موقت تبریز افزود:دقت در انتخاب معلمان نیز اهمیت زیادی دارد و بهره مندی از آثار استاد مطهری که هنوز هم مطالب آن بروز و قابل استفاده است در بعد تربیتی و آموزشی نقش مؤثری خواهد داشت.


حجت الاسلام مطهری اصل سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را نیز تبریک گفت و افزود:خانواده ها ، مسئولان ،نهادهای مختلف آموزشی همگی باید به فکر جوانان باشند تا آنان از این مقطع حساس زندگی بیشترین بهره را ببرند.


وی گفت: سربلندی ایران اسلامی مدیون جوانانی است که در مراکز علمی ،امنیتی و دفاعی و تولیدی جانفشانی می کنند.

 

انتهای پیام/

 

 طرح جدید آمریکایی ها برای نا امن کردن ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.