سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح 15 پروژه خدماتی و بهداشتی در استان اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از افتتاح 15 پروژه خدماتی و بهداشتی به مناسبت هفته سلات در استان اردبیل به بهره برداری رسید.

قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در مراسم افتتاح پروژه های بهداشتی در اردبیل افزود: به مناسبت هفته سلامت 3 پروژه بهداشتی مرکز جامع خدمات در شهر ثمرین، روستای صومعه و شهید باکری اردبیل و 2 خانه بهداشت در مراکز روستایی استان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: تعداد کل پروژه های افتتاح شده به مناسبت هفته سلامت در سطح استان اردبیل 15 پروژه با اعتبار بالغ بر 4 میلیارد تومان بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: این پروژه های شامل 5 مرکز خدمات و 6 خانه بهداشت و یک مرکز پانسیون پزشکی بوده و همچنین یک مرکز فوریت های پزشکی در استان اردبیل افتتاح شد.

اخوان اکبری گفت: در این مراکز خدمات مفیدی به مردم ارائه می شود که از جمله خدمات نوین سلامت برای افراد بالای 30 سال که با مراجعه به این مراکز و تشکیل پرونده از نظر ارزیابی و کنترل بیماری های قلبی عروقی، فشار خون، دیابت، وضعیت بدنی از نظر چاقی و وضعیت سلامت خود مطلع می شوند.

انتهای پیام/ح

افتتاح پروژه های بهداشتی در اردبیل

برچسب ها: بهداشت ، علوم پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.