سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام ویژه برنامه‌های دهه مهدویت در حرم مطهر رضوی

همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان و ایام میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) ویژه برنامه‌های متنوعی در اماکن متبرکه رضوی تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی   با بیان اینکهبرنامه‌های فرهنگی- تبلیغی مختلفی در دهه مهدویت در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد گفت: سخنرانی حجج اسلام رجایی خراسانی، راشد یزدی، نظافت، مومنی و نیلی‌پور همزمان با دهه مهدویت در رواق امام خمینی (ره) از جمله این برنامه هاست.
 
حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی افزود: فضلیت نیمه شعبان، مهدویت در قرآن، اخلاق مهدوی، شاخصه‌های حکومت مهدوی، ویژگی‌های اخلاقی یاران امام زمان (عج) و تربیت جوانان مهدوی موضوعاتی است که در این سخنرانی‌ها به آن پرداخته می‌شود.

وی گفت: محمد گلابگیر، هادی الهی، حمید اکبری، رضا عرفانیان، کاظم ذوقیان، محمد عطاپور، کاظم غلامشاهی، علی ملائکه، امیر عارف، جعفرملائکه و عباس حیدرزاده مداحان و ذاکرانی هستند که در ایام میلاد گل نرگس، حضرت مهدی (عج) در حرم مطهر رضوی به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به برگزاری برنامه سخنرانی و بیان معارف مهدوی همه روزه قبل و بعد از نماز‌های یومیه در مسجد جامع گوهرشاد افزود: ویژه برنامه‎های حلقه معرفت، پرسمان دینی، مشاوره و پایگاه‎های آداب زیارت نیز در این ایام مبارک، میزبان عموم زائران خواهد بود.

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی شب زنده‌داری و مناجات را یکی از اعمال مورد تأکید در شب نیمه شعبان عنوان کرد و افزود: همزمان با شب نیمه شعبان برنامه احیاء تدارک دیده شده که از ساعت ۱ بامداد در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‎های دهه مهدویت تحت عنوان «تا انقلاب مهدی (عج)، نهضت ادامه دارد» از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا دوازدهم ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: شب شعر مهدوی، اجتماع جوانان مهدوی، اجتماع بانوان مهدوی و اجتماع عظیم منتظران نیز از دیگر برنامه‎های دهه مهدویت است که اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

اعلام برنامه های حرم مطهر رضوی در نیمه شعبان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.