رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی گفت: متقاضیانی که صلاحیت پذیرش در هیئت علمی را کسب نکردهاند، میتوانند رسیدگی به پرونده خود را از هیئت عالی جذب و شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست کنند.
حجت الاسلام رضوان طلب در خصوص ماده ۲۰قانون رسیدگی به شکایات گفت: افرادی که به پرونده آنها در هیئت اجرایی جذب در دانشگاهها رسیدگی و نتیجه اعلام شده منفی بوده است، ظرف مدت ۲ ماه فرصت درخواست تجدید نظر دارند.
رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی با بیان اینکه تجدید نظر در دانشگاه و هیئت اجرایی انجام میشود، گفت: در این مرحله ۲ نفر از اعضای هیئت اجرایی توسط هیئت مرکزی جذب تغییر داده میشود و ۲ نفر جایگزین آن ها میشود.
وی در خصوص تغییر ترکیب هیئت اجرایی عنوان کرد: در صورتی که در این مرحله با وجود تغییر ترکیب هیئت اجرایی و رسیدگی به شکایات افراد باز هم نظر متقاضی تامین نشد، متقاضی میتواند به هیئت مرکزی رفته و با توجه به ماده ۲۱ قانون رسیدگی به شکایات درخواست تجدید نظر کند.
حجت الاسلام رضوان طلب باتوجه به ماده ۲۱ قانون رسیدگی به شکایات ادامه داد: پرونده شخص متقاضی از دانشگاه به هیئت مرکزی ارسال و صلاحیت پرونده از نظر هیئت اجرایی مورد بررسی قرار میگیرد.
رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی با اشاره به اینکه برای رسیدگی به درخواست تجدید نظر متقاضی باید یک کارگروه از یک دانشگاه مشابه تشکیل شود، مطرح کرد: در این مرحله صلاحیت علمی فرد مورد بررسی قرار میگیرد.
حجت الاسلام و المسلمین رضوان طلب با تاکید بر اینکه تصمیم نهایی بر عهده هیئت عالی جذب است، افزود: فرد در آخر میتواند رسیدگی به پرونده خود را از هیئت عالی جذب و شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست کند؛ نتایج نهایی اعتراض به فراخوان جذب شهریور ماه اعلام میشود.
انتهای پیام/