سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سی و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی اسنوکر آسیا درتبریز

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات آسیایی اسنوکر از ۱۶ الی ۲۲ اردیبهشت ماه در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اسکندری در حاشیه جلسات هماهنگی سی و چهارمین دوره مسابقات آسیایی اسنوکر در تبریز گفت: با توجه به عنوان تبریز پایتخت گردشگری کشور‌های جهان اسلام در سالجاری (تبریز ۲۰۱۸) و جلساتی که با وزیر محترم ورزش و جوانان داشتیم و پتانسیل و تلاش‌های وافر رئیس هیات بولینگ و بیلیارد آذربایجان شرقی، محل میزبانی سی وچهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی اسنوکر در آسیا را که قبلا شهر تهران اعلام کرده بودیم، تغییر داده و شهرتبریز را به عنوان میزبان این رقابت‌ها به کنفدراسیون آسیا معرفی کردیم.

وی افزود: تا کنون برای شرکت در این رقابت‌ها حضور ۱۲ کشور قطعی شده و پیش بینی می‌شود بیش از ۲۰ کشور از قاره پهناور آسیا در این رقابت‌ها حاضر شوند.

اسکندری برگزاری مجمع عمومی و سالیانه کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا را یکی ازمهمترین اتفاقات این میزبانی دانست و افزود:مجمع عمومی و سالانه کنفدراسیون ورزش‌های بیلیارد آسیا با حضور ۳۰ رئیس فدراسیون کشور‌های عضو در حاشیه برگزاری رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا در تبریز برگزار خواهد شد.

اسکندری ادامه داد:همچنین در حاشیه این رقابت‌ها یک دوره ارتقا داوری نیز با حضور مدرسان بین المللی برای داوران کشورمان برگزار خواهد شد.

گفتنی است:سی وچهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی اسنوکر آسیا از ۱۶ الی ۲۲ اردیبهشت ماه همزمان با رویداد تبریز ۲۰۱۸ در تبریز برگزار خواهد شد. 

 

انتهای پیام/ش

تبریز میزبان  سی و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی اسنوکر آسیا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.