سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث شبکه فاضلاب در حوزه جنوبی ایوان آغاز شد

سرپرست امور آبفای استان ایلام گفت:عملیات لوله گذاری شبکه فاضلاب و نصب انشعاب به طول 13 کیلومتر با 1 میلیارد و 700 میلیون تومان در حوزه جنوبی ایوان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; مظاهری سرپرست امور آبفای استان ایلام بیان کرد: عملیات حفاری و لوله گذاری در حوزه جنوبی شهر به طول 13 کیلومتر با اعتباری بالغ بر1 میلیارد و 700 میلیون تومان و همچنین نصب انشعاب فاضلاب با اعتبار1میلیاردو300 میلیون تومان در شهر ایوان به سرعت در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه کل شبکه فاضلاب شهری حدود 75 کیلومتر است که بیش از 36 کیلومتر از آن اجرا شده است، ادامه داد: تا بحال بیش از 1000 فقره انشعاب فاضلاب واگذار شد و در سال آتی نیز نصب 2450 فقره انشعاب فاضلاب در دستور کار این امور قرار دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر پنج پیمانکار در حوزه اجرای عملیات لوله‌گذاری و نصب انشعاب فاضلاب فعال هستند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان افزود: پیش فروش اقساطی انشعابات فاضلاب در شهر ایوان با ارائه تسهیلات ویژه شامل دریافت درصد کمی از کل مبلغ حق انشعاب بصورت نقدی در هنگام عقد قرارداد، تقسیط بلند مدت مابقی مبلغ حق انشعاب و با ثابت بودن هزینه ها و  افزایش نیافتن قیمت در سنوات آتی، انجام می شود.

مظاهری در پایان ضمن دعوت از مردم شهر ایوان جهت خرید انشعاب اظهار کرد: پیش فروش اقساطی انشعاب فاضلاب در شهر ایوان با تسهیلات ویژه امکان پذیر گردید و شهروندان محترم این شهر جهت دریافت خدمات مذکور می توانند با در دست داشتن قبض آب بها به امور آب و فاضلاب ایوان به آدرس خیابان شهید دستغیب مراجعه و نسبت به خرید انشعاب اقدام نمایند.

انتهای پیام/ د

آغاز احداث شبکه فاضلاب در ایوان

برچسب ها: وزارت نیرو ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.