سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان تویسرکان همچنان از بافت فرسوده رنج می برد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان گفت:179 هکتار بافت فرسوده در این شهرستان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علی‌محمد اصغری، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان بیان کرد: 2 هزار و 196 واحد مسکن مهر ساخته شده که از تسهیلات مسکن مهر یک‌هزار و 387 مورد خودمالک و 809 واحد تحت عنوان تعاونی و قرارداد سه‌جانبه به پایان رسیده و به متقاضیان این مساکن تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون عمده مشکلات مساکن مهر صدور سند اعیانی و عدم پیگیری تعاونی‌ها در تنظیم قرارداد است، گفت: در حال حاضر پروژه‌های مسکن مهر در تویسرکان ساخته و تحویل متقاضیان شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان در خصوص وجود بافت فرسوده در شهرستان تویسرکان نیزافزود: تویسرکان در شرایط فعلی 179 هکتار بافت فرسوده دارد که پس از شهرستان همدان دومین رتبه را از نظر بافت فرسوده به خود اختصاص داده است.

اصغری خاطر نشان کرد: روستاهای الحاقی و کاربری‌های ناهمگون شهری در حدود 25 درصد کل محدوده شهر تویسرکان را شامل می‌شود که نیاز به احیای بافت فرسوده دارد.

اصغری یادآور شد: برای احیای بافت‌های فرسوده در تویسرکان نیاز به مشارکت مردم برای گرفتن تسهیلات و افزایش فرهنگ مردم است.

وی با بیان اینکه سیاست امروز راه و شهرسازی نوسازی محلات است، بیان کرد: صدور پروانه ساختمانی در سال گذشته 60 مورد بوده که از این تعداد 23 مورد پروانه ساختمانی در بافت‌های فرسوده صورت گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان تصریح کرد: بازنگری طرح جامع تفصیلی شهرستان تویسرکان با 60 درصد پیشرفت فیزیکی امیدواریم در سال جاری به تصویب برسد.

انتهای پیام/ب

179هکتاربافت فرسوده در تویسرکان

 

برچسب ها: بافت فرسوده ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.