سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منع جوجه ریزی بدون مجوز در مرغداری‌های غیر مجاز زرند

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند گفت: جوجه ریزی بدون مجوز و در مرغداری‌های غیر مجاز زرند ممنوع می‌باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حسن لطفعلی پور ریس اداره دامپزشکی زرند گفت: بدلیل شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان‌های مجاور و جهت پیشگیری از شیوع آن در مرغداری‌های صنعتی شهرستان، با هر گونه جوجه ریزی که خارج از سیستم بهداشتی دامپزشکی باشد برابر مقررات برخورد می‌گردد.

وی افزود:بیماری آنفلوآنزای فوق حاد که علاوه بر ایجاد خسارات سنگین در صنعت طیور و اقتصاد کشور شده است، همچنین باعث ایجاد مخاطرات جدی در بهداشت عمومی و سلامت جامعه نیز می‌گردد.

وی گفت: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مراجع قضایی با افرادی که بدون مجوز در مرغداری‌های دارای پروانه بهداشتی و همچنین مرغداری‌های غیر مجاز که هیچ گونه زیرساخت بهداشتی ندارند و باعث تهدید علیه بهداشت عمومی می‌گردند اقدام به جوجه ریزی می‌گنند، بدون اغماض برخورد و ضمن اخذ جرایم نقدی و کیفری همچنین پروانه‌های مربوطه نیز باطل می‌گردد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند با عنوان اینکه مأمورین اداره دامپزشکی ضمن پایش و بررسی مجوز‌های صادر شده و همچنین بازدید از مرغداری‌های سطح شهرستان مراقبت لازم را از شیوع این بیماری و سایر مسائل مربوطه بعمل می‌آورند، گفت: همشهریان و بهره برداران صنعت طیور بایستی همواره گزارشات خود را در رابطه با هرگونه تخلف بهداشتی به اداره دامپزشکی با شماره تلفن ۳۳۴۲۲۲۲۷ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

منع جوجه ریزی در مرغ داری های بدون مجوز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.