سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه پایلوت جداسازی شبکه آب شرب و بهداشتی/ اجرای ۱۳۵ پروژه آبرسانی در استان کرمانشاه

وزیر نیرو از در دست اقدام بودن ۱۳۵ پروژه در زمینه های تامین آبرسانی، کنترل و جمع آوری پساب و برق و انرژی با اعتباری بالغ بر ۹۴ هزار میلیارد تومان در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،   رضا اردکانیان  وزیر نیرو  امشب در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه گفت: ۱۳۵ پروژه در زمینه های تامین آبرسانی، کنترل و جمع آوری پساب و برق و انرژی با اعتبار بالغ بر ۹۴ هزار میلیارد تومان در استان کرمانشاه در دست اقدام است  از محل ۸ پروژه ای که امروز مورد بازدید، بهره برداری یا شروع عملیات اجرایی امکانی فراهم شده که بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت می گیرد.

وزیر نیرو به بازدید خود از طرح ساماندهی رودخانه قره سو اشاره کرد و گفت: رودخانه قره سو وضعیت آن از مظاهر اصلی کفران نعمت است.

وی گفت: در مورد جداسازی شبکه آب شرب و بهداشتی می تواند با توجه به ظرفیت های استان کرمانشاه به صورت پایلوت در این استان انجام شود، ما به دنبال طرح هایی همچون مطالعات آب های ژرف، شیرین کردن  هستیم.

وزیر نیرو افزود: در حال حاضر در کشور بالغ بر ۴.۳ میلیارد مترمکعب پساب ناشی از شرب خانگی داریم که ۳ میلیارد مترمکعب آن رها می شود که آلودگی بسیاری برای محیط زیست و منابع آب شیرین دارد که باید در این زمینه سرمایه گذاری لازم انجام دهیم.

 

انتهای پیام/ز

 

 

وضعیت رودخانه قره سو  از مظاهر اصلی کفران نعمت است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.