سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش کشفیات سرقت در مازندران

کشفیات سرقت در مازندران ۳۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در نشست تخصصی قرارگاه مبارزه با سرقت استان بر جلب مشارکت‌های مردمی در پیشگیری از سرقت گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته شاهد افزایش ۳۳ درصدی کشفیات سرقت در مازندران بودیم و بر جلب مشارکت‌های مردمی در پیشگیری از جرائم تاکید کرد.

وی افزود: باید با تقویت قرارگاه مبارزه با سرقت در استان اقدامات زیربنایی برای نصب دوربین‌ ها در ورودی و خروجی روستا‌ها و چراغ‌ های روشنایی در معابر شهری و روستایی توسط دهیاران و مسئولان محلی اقدام شود.

سردارمیرفیضی با تاکید بر بازدید‌های دوره‌ای از بانک‌ها و سایر مراکز اداری و تجاری، گفت: باید با مسئول سازی دستگاه‌ها و اقدمات امنیتی برای پیشگیری از سرقت و به حداقل رساندن زمان وقوع جرم در این مراکز گام‌های اساسی برداشته شود.

فرمانده انتظامی مازندران مطالبه گری از نهاد‌های مسئول و دستگاه‌ های اجرایی با اجرای طرح‌ های هدفمند را از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت عنوان کرد و افزود: تعیین راهکار‌های پیشگیری از جرم، تجزیه و تحلیل و ارزشیابی اقدامات انجام شده از مهمترین اقدامات اساسی در کاهش نرخ جرم در جامعه است.

انتهای پیام/ م

افزایش ۳۳ درصدی کشفیات سرقت در مازندران

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.