سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ نعمتی خبر داد

سارق قطعات خودرو به دام افتاد

رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه، با اشاره به دستگیری یک سارق لوازم خودرو در محدوده شرق تهران گفت: این متهم در بازجویی‌های انجام شده به 8 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛؛ سرهنگ علی نعمتی رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه اظهار کرد: شب گذشته ماموران یکی از گشت‌های انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که متوجه شدند فردی در حال باز کردن در یک خودرو است و با توجه به زمان و محل مورد نظر ظن آن‌ها برانگیخته و برای بررسی به سمت وی تغییر مسیر دادند.

وی افزود: این اقدام ماموران موجب شد فرد مذکور با رها کردن خودرو از محل فرار کند و این مساله به تعقیب وی منجر شده و در نهایت چند متر آن طرف‌تر این فرد دستگیر و به محل ارتکاب جرم منتقل شد.

رئیس کلانتری ۱۹۰، اظهار داشت: متهم در ابتدا سعی کرد با اظهارات ضد و نقیض به سوالات ماموران، آن‌ها را گمراه کند، اما بازجویی‌های فنی پلیس به وی این امکان را نداد و در نهایت متهم لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ نعمتی، تصریح کرد: به این ترتیب متهم برای تحقیقات به کلانتری منتقل شده و با شناسایی مالک خودرو او نیز به کلانتری دعوت شد که با شکایت این شهروند، متهم تحت بازجویی‌های فنی و تخصصی قرار گرفت و در نهایت به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف و همچنین به 8 فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرد.

گفتنی است، با اعترافات متهم پرونده تکمیل و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دستگیری یک سارق لوازم خودرو در محدوده شرق تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.