سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطهر مشاور تمرینی اعجوبه بوکس جهان

مطهر مظاهری ورزشکار سوادکوهی برای آنتونی جاشوآ برنامه تمرینی تنظیم می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در نگاه اول وقتی به اندام تنومند و پیل پیکر مطهر نگاه می کنیم چهره ای اخمو و خشمگین به نظر می آید اما در پس این چهره یکی از خاکی ترین ورزشکار نهفته است و همواره خود را متوسل به ائمه اطهار می داند و نوای زنگ تلفن همراهش نجوای امام زمان (عج) است و پیشواز خط تلفنش صلوات خاصه است.

این اتفاقات اخلاق و مروت مردانگی به این ورزشکار بخشید که زبان زد خیلی از ورزشکاران و ورزش دوستان شده و سال هاست که با ورزش زندگی می کند.

مطهر مظاهری انقدر نزدیک ورزشکاران هم رشته خود و حتی رشته های ورزشی دیگر محبوب است که همواره او را به پهلوانی یاد می کنند، از جادوگر فوتبال ایران علی کریمی گرفته تا سید پیمان حسینی برترین دروازه بان جهان و حالا این ورزشکار خاکی تر از همیشه در قله افتخار قرار گرفته و برای اعجوبه بریتانیا بوکس جهان برنامه تمرینی تنطیم می کند و آنتونی جاشوآ در پیامی از او به عنوان توقف ناپذیر ستایش می کند.

آنتونی جاشوا کیست؟ بوکسور حرفه‌ای سنگین‌وزن اهل بریتانیا و قهرمان المپیک لندن و قهرمان سنگین‌ وزن بوکس حرفه‌ای جهان در سال ۲۰۱۷ است که این عنوان را در مبارزه با ولادیمیر کلیچکو در استادیوم ومبلی لندن به دست آورد.

جاشوا قهرمان سنگین‌وزن بوکس جهان رکورد فوق‌العاده ‌ای در بوکس حرفه ‌ای دارد:٢١ مسابقه حرفه‌ای و۲۰ ناک اوت او با این رکورد هم اسمش را در کتاب تاریخ بوکس وارد کرده اما با توجه به چهره دوست ‌داشتنی، هیکل فوق ‌العاده، اخلاق خوب و البته مهارت کم نظیرش در بوکس او را یکی شبیه‌ترین بوکسورها به محمد علی کلی می دانند.

مطهرمظاهری درسال ۱۳۶۳ درشهرستان سوادکوه به دنیا آمد و از همان دوران کودکی باتوجه به استعداد واندام مناسب پا به میدان کشتی گذاشت.

مطهرتمرینات خودرازیرنظرمربیان بزرگی همچون استاد صمدنجاتی و استادعقیل حیدری آغازنموده وتوانسته سالهای سال به عنوان یک کشتی گیر حرفه ای در رده های سنی مختلف دررقابت های گوناگون شرکت کند.

مطهر دربین مردم ورزشکار مازندران وشهرستان سوادکوه دارای محبوبیت زیادی است وباتوجه به قدرت زیاد او را ببر سواکوه نام نهادند.

مطهر در حال حاضر به عنوان کارشناس تغذیه و بدنساز مشغول به کار است و  برخی از کشتی گیران حرفه ای مازندرانی از تجربیات او به عنوان مربی بهره مند بودند.

 

انتهای پیام/ م

برنامه نویسی مطهر برای اعجوبه بوکس جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.