سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه سیماک در رامسر

در راستای شفاف سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها و استعلامات، سامانه سیماک در رامسر اجرایی می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد آزاد فرماندار رامسر در نشست با مدیرکل پست مازندران گفت: در راستای شفاف سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها و استعلامات، سامانه سیماک در رامسر اجرایی می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور (سیماک) فرآورده‌ای دانش بنیان است افزود: این سامانه در قالب پروژه زیربنایی و فراگیر به تصویب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور رسیده و در شهرستان رامسر اجرایی می‌شود.

وی گفت: با اجرای این طرح دست دلالان و واسطه‌ها در مراکز مختلف قطع خواهد شد و مردم بصورت کاملا شفاف و در بازه زمانی مشخص کار‌های ملکی خود را انجام خواهند داد.

آزاد افزود: این سامانه خصوصی نیست بلکه با هماهنگی دولت و زیرنظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه پروژه دولت الکترونیک صورت خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت با اشاره به اینکه رامسر همیشه در شفاف سازی و توسعه پیشتاز است گفت:: همه تیم مدیریتی شهرستان ائم از شهرداری‌ ها و بخشداری آمادگی اجرای این طرح مهم را دارند

وی افزود: در این راستا و در حوزه روستایی نیز همه دهیاران شهرستان به مدت ۲۱ روز آموزش داده می‌ شوند تا بتوانند در فرهنگ سازی و اجرایی شدن این سامانه همراهی کنند.

انتهای پیام/ م

سامانه سیماک راهی برای شفاف سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.