سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

دوره معاینه فنی خودروهای تازه تولید سواری کاهش یافت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: دوره معاینه فنی خودروهای تازه تولید سواری شخصی و دولتی به ۴ سال و خودروهای عمومی خدمات رسان به یک سال کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محسن ناصری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام بیان کرد: برابر با دستور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا دوره معاینه فنی خودروها اعم از شخصی و عمومی تقلیل یافته است.

ناصری گفت: کاهش دوره معاینه فنی به دنبال لزوم توجه ویژه به مباحث آلودگی های زیست محیطی ناشی از خودروهای فرسوده و پس از کارشناسی های فنی و تخصصی از طریق مبادی مرتبط پیشنهاد و مصوب شده است.

وی افزود: اعمال دوره‌های جدید برای انواع وسایل نقلیه از ابتدای سال ۹۷ اجرایی شده و  خودروهای عمومی خدمات رسان مدل ۱۳۹۵ و قبل از آن، خودروهای شخصی و دولتی تولید داخل مدل ۹۲ و قبل از آن و خودروهای شخصی وارداتی مدل ۲۰۱۳ و قبل از آن مشمول این طرح هستند.

  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ادامه داد: رانندگان این وسایل نقلیه ملزم به انجام معاینه فنی خودروهای خود از طریق مراکز قانونی و رسمی معاینه فنی خودروها بوده و در صورت ارائه نکردن معاینه فنی معتبر، برابر قانون جرایمی برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/با

کاهش دوره معاینه فنی خودروها

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.