سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ مازندرانی درفهرست کولاکوویچ برای لیگ جهانی ۲۰۱۸

کولاکوویچ ۶ والیبالست مازندرانی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ۲۶ بازیکن نهایی را برای حضور در لیگ ملت‌ های والیبال را در حالی معرفی کرد که ۶ بلند قامت مازندرانی از دعوت شدگان به این اردو هستند.

نخستین دوره لیگ ملت‌ های والیبال با حضور ۳۲ تیم در دو گروه مردان و زنان برگزار می‌ شود و از هر گروه پنج تیم به همراه میزبان به مرحله نهایی صعود می‌ کنند.

لیگ ملت‌های والیبال از سوم خرداد ماه کار خود را آغاز خواهد کرد و تیم ملی والیبال کشورمان برای آمادگی در لیگ ملت‌ های والیبال با ۲۹ بازیکن از ۱۴ فروردین ماه امسال اردوی خود را در مجموعه فراسیون والیبال آغاز کرده است.

جواد کریمی، علی شفیعی، رضا قرا، امیرحسین اسفندیار، مجتبی میرزاجانپور و رحمان تقی‌زاده از مازندران به همراه سعید معروف، محمدطاهر وادی، فرهاد سال‌افزون، سید محمد موسوی، سامان فائزی، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، فرهاد قائمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، امیر غفور، پوریا یلی، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، بهنام ابراهیمی، صابر کاظمی، میثم صالحی و مصطفی حیدری دعوت شدگان به این اردو هستند.

امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، ایگور کولاکوویچ به عنوان سرمربی، پیمان اکبری، دراگان کوبیلسکی، سعید رضایی و ناصر شهنازی (مربیان)، سیامک افروزی (پزشک)، دانیل میسیچ (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور) و علیرضا پیشیاره به عنوان ماساژور ملی‌ پوشان را در تمرینات تیم ملی همراهی می‌ کنند.

همچنین پویا عزیزی و کامبیز یعقوبی به عنوان مربیان اردو در این مرحله از تمرینات حضور دارند.

انتهای پیام/ م

مشخص شدن مازندرانی‌های اردوی تیم ملی والیبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.