سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۶ نفر از فعالان قرآنی همدان با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان از دیدار ۲۶ نفر از قاریان، حافظان و فعالان قرآنی استان با رهبر معظم انقلاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمالی، رئیس اداره امور قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: یکی از برنامه‌های مهم سازمان اوقاف و امور خیریه برگزاری مسابقات قرآنی است.

وی اظهار داشت: همه ساله با تمام شدن مسابقات بین‌‌المللی قرآن جمهوری اسلامی، فعالان قرآنی از استان‌های مختلف به دیدار مقام معظم رهبری مشرف می‌شوند که امسال نیز این دیدار، روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه خواهد بود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان ادامه داد: از استان همدان نیز ۲۶ نفر از فعالان عرصه قرآنی به همراه فعالان قرآنی سراسر كشور و متسابقین سی و پنجمین دوره مسابقات بين‌المللی قرآن كريم با رهبر معظم انقلاب ديدار خواهند کرد.

مجتبی جمالی افزود: این تعداد از فعالان قرآنی استان همدان از میان قاریان، حافظان و مربیان قرآن و از شهرستان‌های مختلف استان انتخاب شده‌اند که با هماهنگی‌های صورت‌گرفته برای دیدار با مقام معظم رهبری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ ش

دیدار با رهبر انقلاب

برچسب ها: قرآن ، سازمان اوقاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.