سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عیادت مدیرکل محیط زیست لرستان از محیط بان مصدوم

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان به همراه فرمانده یگان حفاظت و روسای ادارات ستادی با حضور در منزل محمد موحدی کیا محیط بان مصدوم منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد از ایشان عیادت نمود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مهرداد فتحی بیرانوند، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان به همراه فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان و تعدادی از روسای ادارات ستادی با حضور در منزل محمد موحدی کیا محیط بان مصدوم منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد، که در اثر درگیری با متخلفین قطع اشجار در منطقه حفاظت شده دچار مصدومیت شده بود عیادت نمودند.

مهرداد فتحی بیرانوند در این دیدار ضمن بررسی وضعیت درمانی و پرونده قضایی آقای موحدی کیا برای ایشان آرزوی سلامتی و بهبودی کامل نمود.

فتحی بیرانوند که پیشتر با حضور در بیمارستان از روند درمانی محیط بان محمد موحدی کیا اطلاع حاصل نموده بود، دستورات لازم را جهت کمک و همکاری لازم جهت رفع تمام دغدغه‌های این محیط بان شجاع و فداکار به همکاران ستادی ابلاغ نمود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با ابراز خرسندی از وجود محیط بانان شجاع و وظیفه شناس در پیکره حفاظت محیط زیست لرستان، بر لزوم پیگیری‌های لازم حقوقی و قضایی جهت احقاق آقای موحدی کیا تاکید نمود.

انتهای پیام/د

 محیط بان مصدوم منطقه سفیدکوه خرم آباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.