سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید دست سرمایه‌گذاران را بگیریم

فرماندار کرمانشاه گفت: برای حل مشکل اشتغال باید دست سرمایه‌گذاران را بگیریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت: هیچ کاری به اندازه حمایت از سرمایه‌گذاران برای حل معضل اشتغال اثرگذار نیست، لذا باید دست سرمایه گذاران استان را بگیریم.

وی گفت: در حوزه اشتغال باید حراست و پایداری از شغل های ایجاد شده و حمایت از سرمایه گذاران در اولویت باشد.

وی افزود: درمان درد بیکاری استان در گرو حمایت از سرمایه‌گذاران و روان‌سازی کارهای مربوط به سرمایه گذاری در کنار معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری است.

وی در ادامه با اشاره به در برنامه بودن فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال، از مدیران شهرستان کرمانشاه خواست در اسرع وقت نسبت به شناسایی طرح های تولیدی و اشتغالزایی راکد یا نیمه فعال اقدام کنند.

رنجبر گفت: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی نشان از اهمیت برنامه ریزی برای حمایت از کالاهای تولید داخل داشته و در وهله نخست باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را در جامعه نهادینه کنیم.

وی بر ضرورت تبلیغات در جهت سمت و سو گرفتن جامعه به سوی خرید کالای ایرانی تاکید کرد و با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت دانش آموزان برای نهادینه کردن فرهنگ خرید کالای ایرانی، اظهار کرد: در شهرستان کرمانشاه حدود 164 هزار دانش آموز داریم که هریک از این دانش آموزان می توانند یک سفیر برای نهادینه کردن فرهنگ خرید کالای ایرانی باشند، لذا باید روی فکر این دانش آموزان کار کرده و آنها را به مروجان خرید کالای ایرانی تبدیل کنیم.

فرماندار کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به پیش پذیرش 145 طرح با اعتبار 186 میلیارد تومان از محل تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در حوزه شهرستان کرمانشاه داشت و افزود: از این تعداد طرح 117 طرح با اعتبار مورد نیاز 167 میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده که تنها 20 طرح با اعتبار 23 میلیارد و 455 میلیون تومان منجر به پرداخت تسهیلات شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

حمایت از سرمایه‌گذاران برای حل معضل اشتغال اثرگذار نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.