سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش گروه های مردم نهاد در کاهش آسیب های اجتماعی باید پررنگ تر شود

مديركل دفتر اجتماعي و فرهنگي استانداري گفت: طرح تقسيم كار ملي يك حركت خوب و مثبت بود كه از طرف وزارت كشور با هدف كنترل و كاهش اسيب هاي اجتماعي با استفاده از ظرفيت دستگاه هاي دولتي از سال 95 شروع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گودرزی مديركل دفتر اجتماعي و فرهنگي استانداري گفت: پس از برگزاري دوجلسه، شوراي اجتماعي كشور در نيمه اول سال 94 در حضور رهبر معظم انقلاب و تاكيد ايشان بر ورود دستگاه هاي دولتي به موضوع و انجام كار فوق العاده خوشبختانه تحرك خوبي دراين زمينه در كشور شاهد بوده ايم كه براي سال 95، 200ميليلون تومان و سال 96 اعتبار 400ميليون تومان به موضوع كنترل و كاهش آسيب هاي اجتماعي اختصاص داده شده است.

وی گفت: آمار و اطلاعات در يافتي حوزه آسيب هاي اجتماعي نشان دهنده اين مهم است كه كارهاي خوبي در سال گذشته انجام شده است و همين موضوع ما را به تداوم اين فعاليت ها دلگرم کرده است.

وی افزود: نكته مهمي كه يكي از برنامه هاي مهم دولت تدبيرواميد در دوره يازدهم و دوازدهم بوده است توجه به نقش مردم و مشاركت آنها در امور اجتماعي و اعتقاد به اين مسئله است كه تا مردم در جريان كار نباشند هيچ موضوعي به نتيجه نخواهد رسيد. بنابراين انتظار داريم دستگاه هاي دولتي نقش سازمان هاي مردمي را كه انصافا در سال گذشته با جديت همكاري هاي خوبي در مسائل اجتماعي با ما داشته اند، جديتر دنبال نمايند.

وي گفت: دفتر امور اجتماعي استان بيش از 70 درصد از اعتبارات كاهش آسيب ها را در قالب 58 قرارداد با سازمانهاي مردم نهاد اجرايي نموده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

نقش مردم و مشاركت آنها در امور اجتماعي

 

 

 

برچسب ها: کرمانشاه ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.