سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با هفته سلامت؛ ارائه خدمات سلامت رایگان در نمایشگاه سلامت دانشگاه امیرکبیر

مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی امیرکبیر همزمان با هفته سلامت از 10 تا 12 اردیبهشت نمایشگاه سه روزه سلامت برگزار می‌کند.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان دبیرخانه منطقه یک مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها به مناسبت بزرگداشت هفته سلامت، در روزهای 10 تا 12 اردیبهشت ماه، نمایشگاه سه روزه سلامت برگزار می‌کند.

برنامه‌های نمایشگاه با شعار "سلامت برای همه" در دانشگاه امیرکبیر

برگزاری مسابقات مفرح و شاد در غرفه اداره تربیت بدنی، مشاوره تغذیه و سمپلینگ منوهای غذایی در غرفه اداره تغذیه دانشگاه، تست رايگان شخصيت شناسی ، مشاوره روانشناسی و برگزاری مسابقه شادكامی و دابسمش، آشنايی با آسيب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر در غرفه مرکز مشاوره دانشگاه و ارائه محصولات ارگانیک از جمله برنامه‌های این نمایشگاه است.

تعیین ناهنجاری‌های اسکلتی با اسكن كف، ارائه محصولات شرکت‌های غذایی و ارائه مشاوره رايگان تغذيه توسط متخصص تغذیه در زمینه‌های سلامتی و زیبایی با اصلاح عادات غذایی، تغذیه در بیمار‌‌ی‌ها فشار خون، کبد چرب، بیماری‌های قلبی و دیابت و تغذیه در زمان امتحانات،اصلاح نیازهای غذایی افراد سالمند و کمک به تنظیم وزن به قد کودکان در منحنی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.

علاوه بر آن خدماتی چون معاينه رايگان پزشک،خدمات رايگان پرستاری، خدمات بينايي سنجی، مشاوره رایگان خدمات مامایی و مشاوره رايگان طب سنتی و انجام حجامت توسط پزشک متخصص طب سنتی ارائه خواهد شد.

گفتنی است؛ آزمایش رايگان قند و چربی خون، انجام رايگان تست سل و آزمایش رایگان FIT (سرطان كولون) از دیگر خدماتی که در حاشیه نمایشگاه سلامت عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.