سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کورکر: مرکل، می‌ و مکرون باید برای باقی ماندن ترامپ در برجام، چارچوب بهتری ایجاد کنند

سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی گفت رهبران فرانسه، آلمان و انگلیس باید چارچوب بهتری برای توافق با ایران ایجاد کنند که واشنگتن از برجام خارج نشود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه اینترنتی شبکه فاکس نیوز، سناتور باب کورکر، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا، در مصاحبه با این شبکه گفت رهبران فرانسه، آلمان و انگلیس باید چارچوب بهتری برای توافق با ایران ایجاد کنند.

او درباره آینده توافق هسته‌ای ایران گفت: به نظرم موضوع به هرحال به «بند غروب» (بندی که بر اساس آن برخی از محدودیت‌ها علیه برنامه هسته‌ای ایران پس از 10 سال لغو می‌شود) مربوط می‌شود. شما می‌دانید که ما در تعامل با رهبران انگلیس، آلمان و فرانسه برای رسیدگی به موضوع آزمایش‌های بالستیک ایران و همچنین موضوع بازرسی‌ها هستیم. آنچه که رئیس جمهور ترامپ می‌خواهد که شاهد روی دادن آن باشد مقابله با بند‌های غروب است که حقیقتا پس از ده سال سبب می‌شود که ایران رها شود و فرار کند.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا افزود: معتقدم که ما شاید بتوانیم کار‌هایی در این رابطه انجام دهیم تا رئیس جمهور در توافق باقی بماند، اما این موضوع به اقدامات مکرون، مرکل و ترزا می‌ که در کنار هم جمع شوند و چارچوبی را بهتر از آنچه که هم اکنون داریم ایجاد کنند، بستگی دارد.

انتهای پیام/

مصاحبه کورکر با فاکس‌نیوز

برچسب ها: آمریکا ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.