سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای ترامپ: آمریکا همراه با فرانسه و انگلیس گامی قاطعانه در پاسخ به حملات شیمیایی در سوریه برداشتند

رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم استقبال از همتای فرانسوی خود در کاخ سفید مدعی شد آمریکا همراه با فرانسه و انگلیس گامی قاطعانه در پاسخ به حملات شیمیایی در سوریه برداشتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه الحدث در خبری گزارش داد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در مراسم استقبال از امانوئل مکرون، همتای فرانسوی خود، در کاخ سفید بار دیگر مدعی استفاده دولت سوریه از تسلیحات شیمیایی شد. این در حالی است که  تاکنون هیچ مدرک مستندی دال بر استفاده حکومت سوریه از سلاح‌های شیمیایی ارائه نشده است.

ترامپ در این مراسم خطاب به مکرون، گفت: سفر شما آقای رئیس جمهور در زمان حساس و حیاتی برای ائتلاف ما انجام می‌شود. آمریکا به همراه دوستان خود فرانسه و انگلیس اخیرا در پاسخ به استفاده (دولت) سوریه از تسلیحات شیمیایی اقدامی قاطع صورت دادند. من شخصا از مکرون و ارتش فرانسه و مردم فرانسه برای این مشارکت با صلابت تشکر می‌کنم. 

ترامپ افزود: دوستی فوق العاده میان دو کشور که ما در یک سال گذشته ایجاد کرده ایم، گواه دوستی پایداری است که دو کشور را به یکدیگر پیوند می‌دهد. اکنون، مردم فرانسه و مردم آمریکا، زمان قدرت است؛ بنابراین بیایید قوی و متحد باشیم. بیایید به گذشته خود افتخار کنیم و با اعتماد به نفس و غرور با آینده مواجه شویم و بیایید کاری کنیم که آمریکا و فرانسه برای همیشه برای آرمان مقدس «آزادی و صلح!» در کنار هم بمانند.

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، نیز در اظهاراتی مدعی شد: ما بر تروریسم پیروز شدیم و می‌توانیم از گسترش سلاح هسته‌ای در کره شمالی و ایران جلوگیری کنیم. 

انتهای پیام/

استقبال ترامپ از مکرون در کاخ سفید

برچسب ها: آمریکا ، فرانسه ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.