سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پارلمانی رییس جمهور در تبریز:

توجه ویژه دولت به توسعه و آبادانی روستا‌ها

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: دولت با تمام توان به توسعه و آبادانی روستا‌ها توجه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری در شورای اداری شهرستان هریس گفت: با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های روستا‌ها و مناطق عشایری کشور به توجه ویژه دولت به روستا‌ها اشاره داشت و گفت: دولت با تمام توان به توسعه و آبادانی روستا‌ها توجه دارد.

وی افزود:در اواخر سال ۹۱ و اوایل سال ۹۲ تورم ۴۵ درصدی را در کشور تجربه و رشد منفی ۶.۸ درصد داشتیم.

وی ادامه داد: در آن زمان بسیاری از واحد‌های تولیدی یا تعطیل شدند و یا در شرف تعطیلی بودند، همچنین سایه تحریم‌های ظالمانه نیز بر کشور سنگینی می‌کرد.

امیری اظهار کرد: قبل از سال ۹۲ قیمت نفت بیش از ۱۰۰ دلار و درآمد نفتی ما نیز ۷۰۰ میلیارد دلار و رقم قابل توجهی بود؛ در حالی که مسوولان وقت می‌توانستند این درآمد را در جهت توسعه متوازن کشور برنامه ریزی و عملیاتی کنند.

وی اضافه کرد: بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد سقوط قیمت نفت شدیم بطوری که همه کشور‌های صادر کننده نفت با مشکل مواجه شدند؛ در چنین شرایطی دولت تدبیر و امید کار بسیار سخت مدیریت را متقبل شد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: با تلاش همه کارگزاران جمهوری اسلامی و مقاومت و همکاری مردم، کشور به شکلی اداره شده که نه تنها شاهد مشکل اساسی نبوده ایم، بلکه با همین درآمد یک چهارم نفت، کشور را اداره و از منابع درآمد نفتی، به صندوق ذخیره کمک‌های ارزی هم کمک کردیم.

امیری اظهار کرد: خوشبختانه تمام بستر‌های لازم برای توسعه در کشور و به خصوص در شهرستان هریس بخوبی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه منابع مالی کشور محدود است، گفت: هنوز در بخش‌هایی سایه و آثار قطعنامه‌های ظالمانه قبل از برجام ظهور و بروز دارد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری اضافه کرد: عقب ماندگی‌های ناشی از قطعنامه‌های ظالمانه شورای امنیت هنوز در بخش‌هایی بر ما سنگینی می‌کند و آثارش وجود دارد.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در شرایط بسیار سخت کشور را تحویل گرفت و با تلاش‌های انجام شده کشور در مسیر درستی قرار گرفته است. 

انتهای پیام/ش

سفر معاون پارلمانی رییس جمهوری به تبریز

برچسب ها: حسن روحانی ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.