سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود 200 هزار خیر مشترک صندوق صدقه کوچک کمیته امداد در استان اردبیل

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: حدود 200 هزار خیر در سطح استان اردبیل مشترک صندوق صدقه کوچک کمیته امداد هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل امروز در جلسه بررسی استفاده از روش‌های نوین کمک‌رسانی به خانوارهای تحت حمایت و افراد نیازمند در اردبیل اظهار داشت: خیرین با استفاده از روش‌های نوین الکترونیکی در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانند کمک‌های خود را به دست خانوارهای تحت حمایت برسانند که نصب اپلیکیشن سنا در تلفن همراه، این امکان را ایجاد می‌کند تا نیکوکاران بر اساس نیت‌ خیرخواهانه خود و بدون مراجعه حضوری امدادگران، صدقه‌شان را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

وی با بیان اینکه حدود 200 هزار خیر در سطح استان اردبیل مشترک صندوق صدقه کوچک کمیته امداد هستند، افزود: به طور میانگین، امدادگران کمیته امداد سالانه 500 هزار بار برای دریافت صدقه به منازل خیران مراجعه می‌کنند که بهره‌گیری از اپلیکیشن سنا می‌تواند این روند را تسریع و تسهیل کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه افزایش اعتماد عمومی مهم‌ترین مزیت استفاده از اپلیکیشن سنا است، گفت: نیکوکاران به سادگی می‌توانند تراکنش کمک‌های خود را دریافت کرده و حتی از هزینه‌کرد صدقه خود در امور نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر اطلاع یابند.

توحیدی تصریح کرد: بر اساس بررسی و شناسایی خیرانی که دارای گوشی همراه اندروید هستند، امدادگران کمیته امداد دیگر به منازل آنها برای دریافت صدقه مراجعه نخواهند کرد و آنها می‌توانند خود کمک‌های جمع‌آوری شده در صندوق صدقه را شمارش کرده و مبلغ آن را از طریق این برنامه واریز کنند و مراجعه امدادگران تنها به منازل آن گروه از نیکوکاران خواهد بود که نمی‌توانند از این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه بهره‌گیری از اپلیکیشن سنا به صورت پایلوت در استان اردبیل از ابتدای اردیبهشت ماه سال 97 شروع شده است، اظهار کرد: در این مدت اندک، اردبیلی‌های خیر با استفاده از این اپلیکیشن، بیش از 15 میلیون تومان به خانوار تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیرین می‌توانند با شماره‌گیری 0968877 نیز صدقه و دیگر کمک‌های خود را در اختیار مددجویان قرار دهند و نیکوکاران هم از طریق تلفن همراه و هم از طریق تلفن ثابت می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را به دست خانوار تحت حمایت برسانند.

انتهای پیام/ ع

صندوق صدقه کمیته امداد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.