سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ اردیبهشت ماه آغاز مسابقات قهرمانی فوتسال نونهالان استان یزد

رییس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان یزداز آغاز نخستین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی لیگ نونهالان استان یزد خبر داد.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت:نخستین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی لیگ نونهالان استان یزد جام شهدا از روز پنجشنبه ششم اردیبهشت آغاز می‌شود.

سید محمود انصاری افزود: مسابقات فوتسال قهرمانی رده سنی نونهالان یزد با حضور ۱۵ تیم و بصورت مجتمع از پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه آغاز ودر سالن شهدای محمدآباد برگزار خواهد شد.

وی گفت: مبلغ ثبت نام تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات ۵۰۰ هزار تومان است که این مبلغ برای پرداخت تمام هزینه‌های برگزاری مسابقات شامل آمبولانس، پزشکیار، داوری، سرپرستی و ... است که به عهده هیئت فوتبال استان است که دریافت می‌شود.

انصاری ادامه داد: در پایان مسابقات امسال علاوه بر جوایز متداول سال‌های گذشته برای اولین مرتبه به تیم‌های اول تا سوم جوایز نقدی پرداخت می‌شود.

 رییس کمیته فوتسال هیئت فوتبال گفت: هزینه تقریبی برگزاری این مسابقات ۲ برابر مبلغ دریافتی از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات فوق است که هیئت فوتبال نسبت به تامین آن اقدام می‌کند.

انصاری گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات در استان انجام گرفته است و رقابت‌ها طبق مقررات و برنامه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

آغاز مسابقات قهرمانی فوتسال نونهالان استان یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.