سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطا مطرح کرد؛

مشورت با مراجع سیاسی برای انتخاب شهردار تهران

سخنگوی شورای شهر تهران ضمن اعلام مصوبات شورای شهر، گفت: برای انتخاب شهردار با مراجع سیاسی مشورت شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه پنجاه‌وهشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره یک فوریت طرح الزام شهرداری به انجام الکترونیکی معاملات و اعلام عمومی معاملات شهرداری اظهار کرد: پیشنهاد شده است تا تمامی تعاملات مربوط به خرید اسناد، مستندات، دریافت قیمت و بازگشایی پاکت‌ها به صورت آنلاین و برخط انجام شود، این‌ها گامی مؤثر در راستای شفافیت است.

وی افزود: امروز یک فوریت این طرح به رأی گذاشته شد و به تصویب شورا درآمد، لذا این طرح خارج از نوبت در کمیسیون‌ها و سپس در صحن علنی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اعطا با بیان اینکه یکی از وظایف شورا رأی به باغ بودن یا نبودن زمین است، گفت: در جلسه امروز به 4 پرونده رسیدگی شد و در مواردی رأی ما بر باغ بودن زمین بود.

سخنگوی شورای شهر تهران در پایان اعتراض مالک به کمیسیون ماده 7 و ارجاع پلیس امنیت به شورا را دلایل مطرح کردن پرونده باغات در شورا دانست و گفت: برای باغ بودن پرونده‌ای معیارهایی از نظیر درج باغ بودن زمین در سند و حدونصاب تعداد درختان مطرح است، اگر پرونده‌ای یکی از این معیارها را دارا باشد، تشخیص شورا بر باغ بودن آن زمین است.

وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل، رأی‌گیری به کاندیداهای شهرداری به صورت مخفی بوده است، گفت: تعداد آرا در این مرحله هیچ تاثیری در انتخاب شهردار ندارد.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: اگر کسی به هر دلیلی از این لیست حذف شود، شخص دیگری را وارد نمی‌کنیم و از بین افراد باقی‌مانده شهردار انتخاب می‌شود.

اعطا با بیان اینکه برای انتخاب اسامی کاندیداهای شهرداری اعضای شورا تصمیم گرفتند، گفت: برای این تصمیم‌گیری با گروه‌های مرجع سیاسی مشورت شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.