سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج، میزبان برگزاری رقابت های قهرمانی جودوی کشور در بخش کاتا

رقابت های قهرمانی جودوی کشور در بخش کاتا جهت حضور در رقابت های جهانی و آسیایی روز 14 اردیبهشت ماه با شرکت استان های سراسر کشور به میزبانی شهر سنندج برگزار می گردد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت های قهرمانی جودوی کشور در بخش کاتا با حضور استان های سراسر کشور روز 14 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر سنندج برگزار می گردد .

این مسابقات با حضور استان های سراسر کشور در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود و نفرات برتر آن پس از گذارندن اردوی آمادگی به رقابت های جهانی و آسیایی 2018 اعزام خواهند شد .

ورزشکاران شرکت کننده در رقابت های قهرمانی کاتای کشور روز 13 اردیبهشت ماه با ورود به شهر سنندج از سوی مسئولین برگزاری مسابقات پذیرش خواهند شد .

با اعلام فدراسیون این مسابقات صبح و بعدازظهر روز 14 اردیبهشت ماه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد واحد سنندج برگزار می شود و با اتمام رقابت ها نفرات برتر طی روزهای 15 تا 19 اردیبهشت ماه در اردوی تدارکاتی حضور خواهند یافت .

در پایان اردوی تدارکاتی زیر نظر رئیس کاتای فدراسیون جودو کشور مسابقات درون اردویی جهت حضور در رقابت های جهانی و آسیایی برگزار می شود .

گفتنی است؛ نفرات برتر اردوی انتخابی به رقابت های جهانی مکزیک و آسیایی هنگ کنگ اعزام می شوند .

انتهای پیام/م

برگزاری رقابت های قهرمانی جودوی کشور در بخش کاتا به میزبانی سنندج

 

 

 

 

برچسب ها: جودو ، هنرهای رزمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.