سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحانی مطرح کرد:

پیگیری مصوبات سفرهای قبلی/تبریز امسال پایتخت گردشگری جهان اسلام

رئیس جمهور گفت: دنیای اسلام امسال تبریز را به عنوان پایتخت گردشگری انتخاب کرده است.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در بدو ورود به فرودگاه تبریز اظهار کرد: خوشحالم که خداوند به من توفیق داد تا در ماه پر برکت شعبان میهمان مردم غیور و دلاور آذربایجان خصوصا تبریز باشم.

وی افزود: در سفر گذشته به این استان 23 طرح و پروژه تصویب شده بود و اعتبارات آن را در نظر گرفته بودیم، در این سفر این مسائل را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بدانیم چند طرح و پروژه از موارد مذکور اجرایی شده و چند مورد باقی مانده است و باید چطور آنها را تکمیل کنیم.

روحانی ادامه داد: اولین هدف از این سفر آن است که اگر وعده‌های داده شده ناقص مانده آنها را تکمیل کنیم، همچنین طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای امسال و دو سال آینده مورد نظر دولت است اجرایی شود.

رئیس جمهور کشورمان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در شورای اداری استان مورد بررسی قرار می‌گیرد و امیدواریم اجرایی و عملیاتی شود.

روحانی گفت: فردا اجلاسی برگزار می‌شود و تبریز به عنوان پایتخت گردشگری در سال جاری شناخته می‌شود. این مسئله را به مردم این شهر تبریک می‌گوییم، زیرا تبریز یک شهر تاریخی است.

وی اضافه کرد: دنیای اسلام تبریز را به عنوان پایتخت گردشگری در سال جاری قرار داده است. ان‌شاءالله در این سفر طرح‌ها و پروژه‌هایی که باید کلنگ‌زنی و افتتاح شود، انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.